Novinky 1. - 30. 9. 2016

07.10.2016 17:19

Tak tu máme další novinky… (asi tomu začnu říkat stařinky, protože to, co je v přehledu, už dávno vyšlo :D )  
Jak jste přežili první podzimní měsíc? Za chvíli už bude padat listí… no ono vlastně už padá. Často chodím v těch hromadách a rozhrnuji listí nohama. Baví mě to. :D To je asi jediná pozitivní věc, kterou na podzimu vidím, jinak tohle období fakt nemusím. Takže pokud se tu nějakou dobu neukážu, nebo budu protivná… tak počkejte do jara, budu zase v pohodě. :D
No, ale k věci… Minulý měsíc jsme zahájili povídkami od Klooky, která dodala zbývající kapitoly Přátelství nebo láska a potom Můj pan učitel (VIP). První zmíněné je již ukončené, druhá série je dodávána postupně. :)
Peg zatím nové povídky nemá, ale postupně vkládám to, co již má napsáno a věřím, že si z toho vyberete. Rozhodně není nad čím váhat. :) A věříme, že brzy potěší něčím novým… Jo, bylo toho na ni moc a snad už její pacinky budou v pořádku. :D
Bee Dee taky píše a snaží se vám udělat radost pokračováním svých sérií, tak věřím, vás potěšila, stejně jako mně.
Moc času jinak u nás bohužel není, ale snažíme se, jak to jde. Například jsme přidaly pokračování manga – Kawaii Akuma, které překládá a edituje Bee Dee a potom 12-ji Kara Hajimaru, což krom editace dělám já. O tu se stará Bee a já ji za to moc děkuji. O mně je známo, že neumím anglicky (ano, i v dnešní době se takoví lidi najdou :D ), a proto překládám z polského fanouškovského překladu. (Jo, nedostatek v angličtině si kompenzuji polštinou, slovenštinou a ruštinou…)
V případě mého překladu se tímto omlouvám za případné nedostatky, ono je to i tím, že polská skupina, co to překládá, si spoustu věcí zjednodušila či vynechala úplně. Takže to s pomocí dodávám z angličtiny.

topka

 

 

MANGA

24. 9. 2016

od Sakyou Aya 12-ji Kara Hajimaru - Chapter 2

Kawaii Akuma od Madarame Hiro - Chapter 5 - Zosnovaný plán

 

11. 9. 2016

Kawaii Akuma od Madarame Hiro - Chapter 4 - Hloupost

NEW manga - 12-ji Kara Hajimaru od SAKYOU Aya - chapter 1

 

 

POVÍDKY

1. 9. 2016

VIP - série Klooky - Můj pan učitel - kapitola 1

série Klooky - Přátelství nebo láska? - Závěr

2. 9. 2016

série Peg-sama - Michaelův meč - kapitola 2

4. 9. 2016

série topka - Horká krev - kapitola 6

6. 9. 2016

série Peg-sama - Michaelův meč - kapitola 3

9. 9. 2016

série Peg-sama - Světla a tma - 3 kapitola

13. 9. 2016

Bee Dee - Není vše tak, jak si myslíme - Kapitola 3

15. 9. 2016

NEW - RP série Bee Dee a topky - Vzteklý pes - kapitola 1

17. 9. 2016

série topka - Horká krev - kapitola 7

20. 9. 2016

série Peg-sama - Světlo a tma - kapitola 4 - City

24. 9. 2016

série topka - Horká krev - kapitola 8 - opravdu jsem se nespletla. Jen jsem měla předtím špatně očíslované kapitoly. :)

26. 9. 2016

Bee Dee - Když blesk roztrhne kámen - kapitola 15

27. 9. 2016

RP série topka a Bee Dee - Vzteklý pes - kapitola 2

29. 9. 2016

VIP - série klooky - Můj pan učitel - kapitola 16

30. 9. 2016

série Peg-sama - Michaelův meč - kapitola 4